دانلود رایگان
دانلود مد بازی و برنامه و بازی و.....
 

خرید اینترنتی لباس رئال مادرید فصل جدید 2013 - 2014 - کریستین رونالدو

جدیدترین لباس و شورت ورزشی کریستین رونالدو در رئال مادرید

به همراه اسم کریستین رونالدو و شماره (7) در پشت پیراهن و شورت ورزشی

تهیه شده از بهترین جنس فلامنت با قیمت بسیار مناسب

 

کریستیانو رونالدو (دوس سانتوس آویرا) متولد پنجم فوریه سال 1985 که بیشتر با نام (کریستیانو رونالدو) معروف می‌باشد،
فوتبالیست پرتغالی در رده حرفه‌ای است که در تیم‌های (منچستریونایتد) و (ملی پرتغال) بازی می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان دنیا و یکی از بهترین استعدادهای امروز فوتبال است.
کریستیانو رونالدو در شهر (فانچال) در منطقه (مادیرا) در کشور پرتغال به دنیا آمد. مادر (ماریا دولورس داس آویرا) و پدرش (خوزه دینیس آویرا) بود. او یک برادر به نام (هوگو) و دو خواهر به نام‌های (الما) و (کاتیا) دارد.
نام رونالدو در کشور پرتغال نام رایجی نیست ولی پدر و مادرش به خاطر (رونالد ریگان) رییس‌جمهور آمریکا نام او را رونالدو گذاشتند زیرا ریگان هنرپیشه مورد علاقه پدر رونالدو بود. او تاکید می‌کند این نامگذاری اصلا دلایل سیاسی نداشته است.
وقتی سه ساله بود ضربه زدن به توپ را آغاز کرد. وقتی در شش سالگی به مدرسه رفت دیگر علاقه‌اش به ورزش کاملا نمایان شده بود. او در آن زمان عاشق تیم (بنفیکا) بود و جالب است که بعدها به تیم رقیب آن یعنی (اسپورتینگ) پیوست.
او ابتدا با یک تیم آماتور به نام (آندورنیا) بازی می‌کرد زیرا پدرش در آن باشگاه شاغل بود. در آن زمان رونالدو تنها هشت سال داشت. در سال 1995 یعنی در ده سالگی (کریستیانو رونالدو) کم‌کم در پرتغال کسب شهرت می‌کرد و آهسته آهسته نامی آشنا در ورزش فوتبال می‌شد. به طوری که دو تیم برتر شهر مادیرا در پی امضای قرارداد با او بودند.
کریس رونالدو با بازی در مسابقات زیر هفده سال یوفا برای تیم (اسپورتینگ لیسبون) مورد توجه (جرارد هولر) سرپرست وقت تیم لیورپول قرار گرفت. در آن زمان او تنها شانزده سال داشت و به همین خاطر لیورپول از خرید او صرف نظر کرد ولی همین موضوع سبب شد به چشم (سرالکس فرگوسن) بیاید.
در تابستان 2003 او در بازی برابر تیم منچستریونایتد به خوبی توانایی‌های خود را در معرض تماشا قرار داد و نشان داد که می‌تواند در دو جناح بازی کند.
پس از بازی، اعضای تیم منچستریونایتد همگی از یک استعداد درخشان سخن می‌گفتند. آنها معتقد بودند بهتر است در آینده در کنار این جوان باشند تا مقابل او.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط امیر

خرید اینترنتی لباس به همراه شورت ورزشی باشگاه استقلال در فصل جدید (92-93) - فرهاد مجیدی

جدیدترین لباس استقلال به همراه شورت ورزشی فرهاد مجیدی در استقلال

به همراه اسم و شماره فرهاد مجیدی در پشت پیراهن و شورت ورزشی

تهیه شده از بهترین جنس فلامنت با قیمت مناسب

تقدیم به تمامی طرفداران استقلال و فرهاد مجیدی

سوم ژوِئن سال 1977 و یا بهتر بگوییم 13 خرداد 1355 در تهران به دنیا آمد. در یک خانواده اصیل با وضعیت مالی و اجتماعی خوب رشد کرد. کم کم به فوتبال علاقه مند شد. او در کنار دو خواهر و یک برادر بزرگ شد. برادر کوچک تر فرهاد را هم خوب می شناسید. فرزاد مجیدی که درست بسان فرهاد از بهمن به استقلال تهران پیوست. فرهاد از کودکی عاشق فوتبال بود. از تیم های پایه کار خود را آغاز کرد. گرچه مادرش به طور کلی مخالف حضور او در میادین فوتبال بود اما پدرش از همه نظر یار و پشتیبان او بود. فرهاد مجیدی این روزها دوباره پیراهن استقلال تهران را بر تن کرده است. پیراهنی که با آن به فرهاد مجیدی تبدیل شد و شاید با آن از دنیای فوتبال خداحافظی کند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط امیر

 

خرید اینترنتی بازی فوقالعاده جذاب و پرطرفدار  Splinter Cell Blacklist 2013

جدیدترین نسخه بازی Splinter Cell

با گرافیکی خیره کننده و داستانی فوق العاده جذاب

با قیمتی بی رقیب




توضیحات بازی :

مجموعه بازی های Splinter Cell از آن دسته عناوینی هستند که با وجود سابقه درخشان و کارنامه مورد قبولی که تا کنون ارائه داده اند، توانسته اند نظرات بسیاری را جلب کنند. تا به حال نسخه های متفاوتی از این مجموعه منتشر شده که هر کدام باعث پیشرفت بازی های اکشن مخفی-کاری شده اند. ۴ قسمت از این مجموعه، همگی یک تیراندازی مخفی-کاری محض بودند که المان های اکشن بازی را نادیده گرفته بودند، اما با گذشت زمان، این روند تغییر کرده و مقدار بیشتری اکشن چاشنی کار شد و در آخرین نسخه منتشر شده از این سری یعنی Conviction شاهد بودیم که به صورت جدی به المان های کلیدی یک اکشن تمام عیار پرداخته شده بود. پس از یک غیبت چند ساله، بالاخره Ubisoft در E3 سال گذشته پرده از جدیدترین نسخه این سری برداشت و آن را با عنوان Blacklist رونمایی کرد. عنوان مورد نظر، دارای ویژگی های خاصی است که به نوعی ادامه دهنده مسیر نسخه قبلی است 

 

در گذشته انگیزه های شخصی برای سم مهمترین بخش کار به حساب می آمده، اما اینبار دیگر با آن قهرمان نترس که بی مهابا دست به انجام عملیات های غیر ممکن می زد، طرف نیستیم. Blacklist روایتگر وقایع ۶ ماه پس از Conviction است. یعنی دوره سلطه آمریکا بر سایر کشورهای جهان که نیروی نظامی آمریکا حاکم بیش از نصف دنیا است. برخی کشورها با این موضوع کنار آمده و طبیعتاً برخی کشورها نیز با این سلطه مقابله می کنند. در این بین، برخی از کشورهای خاورمیانه به دنبال هدفی واحدی هستند و آن، بیرون راندن آمریکایی ها از خاک کشورشان است. در همین راستا، عهدنامه ای بین این کشورها نوشته می شود که آن ها را برای رسیدن به این هدف یکپارچه کند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط امیر

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر محبوب و سریع Opera Web Browser 16.0.1196.62

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط امیر

LP3 دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون کند. گرچه محیط را سازندگان به دنیای پر جزئیات تبدیل کرده‌اند ولی این شرایط آب و هوایی محیط است که باعث آشفتگی هرچه بیشتربازی و بازی‌باز می‌شود. محیطی یخ زده، آکنده از موجودات بزرگ و خطرناک که هر کدام به تنهایی توان نابود کردن هر جسم متحرک و غیر متحرکی را دارند، باعث می‌شود تا ترس و اضطرابی که در نسخه های پیشین اثری از وجودشان نبود به شکل واقعاً غیرقابل قبولی بازی را تسخر کنند و هیجانی که همواره از دو نسخه پیشین انتظار داشیتم را برایمان به ارمغان آورند. LP3 را همان طور که مشخص شده است با پسوند شماره ۳ نام گذاری کرده‌اند، ولی رسم بر این بوده است که در عناوینی که به صورت شماره گذاری شده منتشر می‌شوند شاهد اتفاقات جدید که پس از آخرین نسخه بازی رخ می‌داد، باشیم، اما در این بازی ماجرا کاملاً برعکس بوده و شاهد اتفاقاتی هستیم که ماقبل دو نسخه پیشین این سری رخ داده‌اند.

Lost Planet 3 PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Lost Planet 3 pc cover small دانلود بازی Lost Planet 3 برای PC

 طبق عادت بدی که Capcom به آن دچار شده است، ساختن بازی های محبوب با گستره زیاد را به سازندگان غربی می‌سپارد. این قضیه را می‌توان به ساخت DmC توسط Ninja T و همین عنوان توسط Spark Unlimited مرتبط دانست. همان طور که اشاره شد LP3 روایت حوادثی است که ماقبل Lost Planet Extreme Condition و Lost Planet 2 رخ داده‌اند. بازی همانند دو نسخه گذشته بازهم محوریت مبارزه با موجودات و سازمان های خرابکار را دارد، ولی با این تفاوت که Nevec هنوز مقاصد شیطانی خود را به سرانجام نرسانده است. بازی در سرزمینی به نام E.D.N.III در جریان است که همواره در برف و کولاک گرفتار و پوشیده است. محیط بازی همانند اولین سری از این آن پوشیده از برف بوده و این عامل باعث می‌شود تا روند بازی به نحوی بر اساس محیطی که بازی‌باز در آن حضور دارد تغییر کند. اگر از طرفداران بازی باشید یا اینکه Extreme Condition را تجربه کرده باشید، حتماً متوجه عاملی در روند روایت بازی شده اید، این عامل وسایل نقلیه خاصی هستند که برخی از ابعاد گوناگون بازی را پوشش می‌دهند. در LP3 نیز شرایطی همانند نسخه های پیشین بخصوص اولین قسمت از این چندگانه حاکم است که بخشی از روایت داستان بازی بر عهده ماشین آلاتی خواهد بود که بازی‌باز از آنها در طول انجام ماموریت های خود مورد استفاده قرار داده و می‌دهد. هر یک از وسایل موجود در بازی کارکرد و ویژگی های مخصوص به خود را دارد که باعث می‌شود برای استفاده از آنها در هر حالت و شرایطی استراتژی مناسبی اتخاذ کنیم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط امیر
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 55026
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

4