دانلود رایگان
دانلود مد بازی و برنامه و بازی و.....

برای اجرای بازی های سه بعدی نیاز است که DirectX را نصب کنید، در صورتی که نسخه ی نصب شده قدیمی باشد، ممکن است اصلاٌ بازی اجرا نشود! معمولاً به همراه سی دی های بازی نسخه مورد نیاز همان بازی نیز عرضه میشود و شما با نصب آن می توانید بازی کنید.

Microsoft DirectX مجموعه ای از رابط های برنامه کاربردی (application programming interfaces (API است که برای اداره کردن وظایف مربوط به برنامه های چند رسانه ای، به ویژه برنامه ریزی بازی و ویدئو، در پایگاه مایکروسافت است. در اصل، اسم های این " رابط های برنامه کاربردی" (API's) تماما با Direct شروع می شوند، از قبیل Direct3D, DirectDraw، DirectMusic, DirectPlay, DirectSound و به همین منوال. DirectX، بعد، اصطلاح کلی برای تمام این رابط های برنامه کاربردی Direct و چیزی شد، و آن اصطلح اسم کلی این مجموعه شد. بعد از معرفی Xbox، مایکرسافت رابط های برنامه کاربردی برای طراحی بازی چند پایگاهی را از قبیل XInput، که برایمل کردن و یا جایگزین کردن اجزا تکی DirectX طراحی شده اند منتشر کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط امیر

حتما تاحالا بازي call of duty 6 رو بازي كرديد. يكي از مشكل هاي كه بيشتر اين بازيها دارند توي مرحله ي 13 اون بازي پچ ميخواد و از بازي ميپره بيرون. خوب ما اين مشكل را حل كرديم با دانلود اين پچ اين بازي خيلي خوب مرحله ي 13 رو مياره.



ادامه مطلب...
ارسال توسط امیر
ارسال توسط امیر
باور بكنید یا نه، BioShock Infinite یك ادامه برای BioShock اصلی است. سخت می توان باور كرد از دریچه های زیر آب Rapture خارج شویم و به آسمان ها برویم. BioShock Infinite ما را به گذشته و بالای دنیای BioShock می برد، به دنیایی خیلی متفاوت كه در سال 1912 اتفاق می افتد و شهر میزبان آن، جایی نیست جز كولومبیا، یك مدینه فاضله سوخته. اما بر خلاف گذشته این شهر در میان ابرها شناور است. شهری كه بیشتر شبیه به یك جزیره است و با موتورهای قوی و بالون های بزرگ روی آسمان معلق مانده و دقیقا شبیه به زمین است و حتی درخت هم دارد. خطوط ارتباطی این شهر كه Sky Line نام دارد، همانند دنیای Ratchet & Clank در همه جا پیچ خورده است. داستان این شماره خیلی جذاب تر و تخیلی تر است و بیشتر یك داستان شخصی است. دنیای جدید مثل Rapture نیست و رنگ و بوی متفاوتی دارد، اما هنوز هم حسی آشنا در آن جریان دارد. كولومبیا بسیار بزرگ است و تمام اطراف شما را اشغال كرده است. مردم این شهر بسیار عجیب هستند و قدرت های قوی ای دارند. پوسترهای زیادی در بازی وجود دارند كه در مورد این شهر صحبت می كنند. آهنگ های بازی همانند قبل حس اسرار آمیز و ماجراجویی را به ما القاء می كند. همین حس های آشنا است كه Infinite را در چشم بسیاری یك BioShock حقیقی جلوه می كند.


ادامه مطلب...
ارسال توسط امیر

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی با عنوان لباس نو را برای شما کاربران دانلودها آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ ویژه برنامه نوروزی شبکه دوم سیما با اجرای احسان علیخانی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از  وب سایت دانلودها دریافت نمایید. تیم دانلودها سال خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.

 

Mohsen Chavoshi Lebase No دانلود آهنگ فوق العاده زیبای محسن چاوشی با نام لباس نو (تیتراژ ویژه برنامه نوروز)

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط امیر
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 55037
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

4